En förjävla bra förmiddag! 

Förra veckan var ganska pissig.  Sjukt barn, lite träning och en massa frossade i godis och mat. Men jag klarade mig ifrån magsjukan iaf. 

Det blev ett pass 40/20 på klubbmonarken. Slet på ganska bra tycker jag, blev svettig och trött. 

Idag var det cykling på schemat. Mötte upp med ett gäng anda cyklister vid Hemlingbys spårcentral för att sen rulla iväg längs Gästrikeleden mot Älvkarleby. Snurrade runt på en del för mig nya stigar. Det märks att jag inte cyklat så mycket i skogen på ett bra tag. Jag måste lära mig att trampa mer och sluta dutta på bromsarna. Sluta vara så jävla feg helt enkelt. Klockan slutade iaf på 3,5 till, mars rulltid och 64km. 

Leave a Reply

