BEASTMODE! 

Så,  nu har jag köpt på mig ett par kilo proteinpulver,  en platta Nocco,  kan inte leva utan BCAA,  och bagybrallor. Ja just ja,  gymkort också. 

Det var ett gäng år sedan jag styrketränade regelbundet men nu ska det bli ändring på det.  Hade tänkt köra efter programmet Stronglifts 5×5 som ska vara lite utav ett nybörjarprogram vad jag förstått. Jag har hunnit med två pass hittills och det känns jävligt bra.  Satan vad kedjebrott jag kommer dra på  mig nästa säsong. Ben som häst! 

Det hela går ut på att man tränar tre gånger i veckan och höjer vikterna 2,5kg varje gång. Mer än så tänker jag inte förklara, det finns säkert massor av info för er att leta reda på själv. En APP finns det också,  förjävla bra. 

Man behöver inte ens tänka, bara lyfta! 

2 thoughts on “BEASTMODE! 

Leave a Reply

